تعارف
جوئے کے کسی بھی معروف ادارے کے پاس ایک ٹھوس قانونی فریم ورک ہوتا ہے جو کمپنی کی اہم سرگرمیوں کو منظم کرتا ہے۔ 1win پاکستان کے پاس کام کرنے کے لیے نہ صرف لائسنس اور ضروری اجازت نامے ہیں بلکہ اس نے گاہکوں کے ساتھ تعلقات کو منظم کرنے کے لیے کئی بنیادی معاہدے بھی کیے ہیں۔ سب سے اہم دستاویز شرائط و ضوابط ہیں۔ یہ صارفین کے بنیادی حقوق اور ذمہ داریوں، تمام طریقہ کار کے اصولوں کے ساتھ ساتھ تنازعات کو حل کرنے کے طریقے بتاتا ہے۔
یہ معاہدہ کھلاڑی اور 1win پاکستان کے درمیان اکاؤنٹ بنانے کے وقت ہوا ہے۔ فرد کو ان دفعات کا بغور مطالعہ کرنا چاہیے اور ان کے نفاذ سے اتفاق کرنا چاہیے۔ بصورت دیگر، صارف جوئے کے اسٹیبلشمنٹ کا مکمل کلائنٹ نہیں بن سکے گا۔
جوئے سے متعلق قانون سازی کافی لچکدار ہے، اور کمپنی اپنی خدمات اور مصنوعات کو اپ ڈیٹ کر سکتی ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ 1win پاکستان وقتاً فوقتاً معاہدے کی دفعات میں اضافہ، ترمیم یا حذف کر سکتا ہے۔ ہر کھلاڑی کو دستاویز کے نئے ورژن کی پیشگی اطلاع دی جائے گی۔ جیسے ہی تنظیم ویب سائٹ پر نیا معاہدہ شائع کرتی ہے، یہ نافذ ہو جاتا ہے۔
رسائی کی اجازت
1win پاکستان ہر سال ہزاروں نئے کلائنٹس کو خوش آمدید کہتا ہے۔ تاہم، ان سب کو کچھ ضروریات کو پورا کرنا ضروری ہے:
- کھلاڑی کی عمر 18 سال سے زیادہ ہونی چاہیے۔ افراد کو یہ بھی نوٹ کرنا چاہیے کہ ان کے دائرہ اختیار میں جوئے تک رسائی کے لیے عمر مختلف ہو سکتی ہے۔ تنظیم کے ملازمین ان دستاویزات کی درخواست کریں گے جو کلائنٹ کی عمر کی تصدیق کرتی ہیں۔
- کچھ دائرہ اختیار میں، قانون آن لائن کیسینو کو چلانے پر پابندی لگا سکتا ہے۔ صارف کو یقینی بنانا چاہیے کہ ویب صفحہ کا استعمال قانونی ہے۔ کمپنی قانونی مشورہ فراہم نہیں کرتی ہے، اس لیے کلائنٹ کو اس معاملے کی آزادانہ تحقیقات کرنی چاہیے۔
- جوئے کی اسٹیبلشمنٹ درج ذیل ممالک کے کھلاڑیوں کو قبول نہیں کرے گی: امریکا، کینیڈا، برطانیہ، فرانس، اٹلی، سوئٹزرلینڈ، شام، جنوبی سوڈان، پاناما، لٹویا، لتھوانیا، بارباڈوس، البانیہ، شمالی کوریا اور مالٹا۔
- نیٹ اینٹ گیمز افغانستان، الجیریا، اسرائیل، عراق، کویت، جنوبی کوریا، شام، ایکواڈور، آسٹریلیا، پاناما، شمالی کوریا، لتھوانیا، لٹویا، جمہوریہ چیک، میکسیکو، پرتگال، رومانیہ، ایسٹونیا، تائیوان اور نکاراگوا میں دستیاب نہیں ہیں۔
- الجزائر، انگولا، کمبوڈیا، ایران، عراق، اسرائیل، سپین، رومانیہ، پرتگال، امریکہ، چین، یوکرین، روس، پاناما، ڈنمارک، ایسٹونیا اور فرانس کے کلائنٹس گنز اینڈ روزز، جمی ہینڈرکس اور موٹر ہیڈ تک رسائی حاصل نہیں کر سکیں گے۔ .
- پولڈ جیک پاٹس آسٹریلیا، آذربائیجان، چین، ڈنمارک، بھارت، روس، تیونس، ترکی، متحدہ عرب امارات، جاپان، اسپین اور تھائی لینڈ میں دستیاب نہیں ہیں۔
- نیز، 1win پاکستان ان افراد سے شرط قبول نہیں کرتا ہے جو کھیلوں کے ایونٹ میں شریک ہیں: کھلاڑی، جج، کوچ وغیرہ۔
اندراج
گیم شروع کرنے سے پہلے، ایک شخص کو اکاؤنٹ بنانے کے عمل سے گزرنا چاہیے۔ اس طریقہ کار کے درج ذیل اصول ہیں:
- فرد کو رجسٹریشن کا کوئی بھی طریقہ منتخب کرنا چاہیے: ایک کلک یا ای میل کے ذریعے۔
- اگر اس شخص نے دوسرا طریقہ منتخب کیا ہے، تو ایک درست ای میل ایڈریس استعمال کرنا ضروری ہے۔
- صارف کو تفصیلی اور سچی معلومات فراہم کرنی چاہیے اور تمام خالی فیلڈز کو پُر کرنا چاہیے۔ کمپنی کے ملازمین شناختی دستاویزات کی درخواست کرکے اس ڈیٹا کی درستگی کی تصدیق کریں گے۔
- ہر کلائنٹ ویب سائٹ پر صرف ایک پروفائل بنا سکتا ہے۔ اگر کوئی کھلاڑی دوسرا اکاؤنٹ بناتا ہے تو اسے بلاک کر دیا جائے گا۔
- صارف کو ضروریات کے مطابق ایک منفرد صارف نام اور مضبوط پاس ورڈ کے ساتھ آنا چاہیے۔
- کھلاڑی کو اکاؤنٹ لاگ ان کی معلومات کو تیسرے فریق کو ظاہر نہیں کرنا چاہیے۔
- اگر کلائنٹ کو یقین ہے کہ کسی نے اس کے پروفائل تک غیر مجاز رسائی حاصل کی ہے، تو اسے کسٹمر سپورٹ کو اس کی اطلاع دینی چاہیے۔
- کمپنی کو اپنی صوابدید پر، کسی شخص کے لیے اکاؤنٹ بنانے سے انکار کرنے کا حق حاصل ہے۔
کھیلوں کی بیٹنگ کے قواعد
اگر کھلاڑی ایک دلچسپ اور پریشانی سے پاک گیم چاہتے ہیں تو انہیں ان اصولوں کا علم ہونا چاہیے جو شرط کو قبول کرنے، جیت کا حساب لگانے اور نتائج کا اعلان کرنے پر لاگو ہوتے ہیں:
- شرطوں کا حساب پروسیسنگ سینٹر کے فراہم کردہ ڈیٹا کی بنیاد پر کیا جاتا ہے۔
- شرط صرف رجسٹرڈ صارفین سے قبول کی جاتی ہے۔
- بک میکر کو کسی بھی وقت مشکلات اور دیگر شرائط کو تبدیل کرنے کا حق حاصل ہے۔ ایک ہی وقت میں، وہ شرطیں جو شرائط کے بدلنے سے پہلے لگائی گئی تھیں وہ درست رہیں گی۔
- اگر عملے نے شرط کو قبول کرنے یا شمار کرتے وقت غلطی کی ہے، تو اسے غلط قرار دیا جاتا ہے۔
- شرط جیتنے والی سمجھی جاتی ہے اگر کلائنٹ نے تمام نتائج کی صحیح پیشین گوئی کی ہو۔
- ایک بار جب کھلاڑی جیت حاصل کر لیتا ہے، تو اسے یقینی بنانا چاہیے کہ رقم درست ہے۔ تمام شکایات نتائج کے اعلان کے بعد صرف 10 دن کے اندر قبول کی جاتی ہیں۔
- اگر 1win پاکستان کو کسی کھلاڑی پر میچ کا نتیجہ پہلے سے معلوم ہونے کا شبہ ہے تو جیت منسوخ کر دی جائے گی اور صارف کا پروفائل بلاک کیا جا سکتا ہے۔
- پیشگی اطلاع یا وضاحت کے بغیر، بک میکر زیادہ سے زیادہ شرط یا مشکلات کو محدود کر سکتا ہے۔
- ایک کھلاڑی صرف اس رقم پر شرط لگا سکتا ہے جو اس کے اکاؤنٹ کے بیلنس سے زیادہ نہ ہو۔
- کلائنٹ ایونٹ کے آغاز سے پہلے صرف شرط لگا سکتا ہے۔ میچ کے دوران، یہ صرف لائیو بیٹنگ میں دستیاب ہے۔
- اگر غلط اعداد و شمار کی وجہ سے شرط کو غلط طریقے سے شمار کیا گیا تھا، تو اس کا دوبارہ حساب کیا جائے گا۔
- کسی بھی کھیل کے ایونٹ کو ملتوی سمجھا جاتا ہے اگر اس تنظیم کی طرف سے کوئی سرکاری بیان ہو جو میچ کی میزبانی کر رہی ہے۔
- بک میکر ذمہ دار نہیں ہے اگر میچ کا وقت یا تاریخ ان کی ویب سائٹ پر غلط طریقے سے بتائی گئی ہو۔ صارف کو اس معلومات کو دوسرے ذرائع سے چیک کرنا چاہیے۔
ممنوعہ اعمال
اگر کلائنٹ نہیں چاہتا ہے کہ پروفائل بند ہو اور 1win پاکستان کے ساتھ قانونی کارروائی کی جائے، تو اسے مندرجہ ذیل اقدامات نہیں کرنے چاہئیں:
- تنظیم کو دھوکہ دینے اور فوائد حاصل کرنے کے لئے دوسرے گاہکوں کے ساتھ سازش کریں۔
- اپنے پروفائل کو کسی تیسرے فریق کو منتقل یا فروخت کریں۔
- پلیئر اکاؤنٹس کے درمیان رقم کی منتقلی.
- دھوکہ دہی، منی لانڈرنگ، یا دہشت گردوں کی مالی معاونت کے لیے سائٹ کا استعمال کریں۔
- ایسا سافٹ ویئر استعمال کریں جو پلیٹ فارم کے کام میں خلل ڈال سکے۔
- دوسرے گاہکوں کے ساتھ ساتھ کمپنی کے ملازمین کی توہین یا تذلیل کریں۔
- سائٹ پر معلومات کو اتنی مقدار میں اپ لوڈ کریں کہ اس سے سرور پر بوجھ پیدا ہو جائے۔
- خفیہ ڈیٹا تک رسائی حاصل کرنے کے لیے ویب پیج سیکیورٹی سسٹم کو ہیک کرنے کی کوشش کریں۔
- تجارتی فائدے کے لیے دانشورانہ املاک کو کاپی اور تقسیم کریں۔
کسٹمر سروس
صارفین کسٹمر سپورٹ کے ذریعے کسی بھی مسئلے پر مدد یا مشورہ حاصل کر سکتے ہیں۔ یہ شعبہ کھلاڑیوں سے شکایات وصول کرنے اور کلائنٹ اور 1win پاکستان کے درمیان تنازعات کو حل کرنے کے لیے بھی ضروری ہے۔ صارفین درج ذیل طریقے استعمال کر سکتے ہیں۔
- موبائل نمبر – 8(800)301-77-89;
- ای میل – support@1win.xyz۔
امدادی عملہ جلد از جلد جواب دینے کی کوشش کرے گا۔ تاہم، اگر یہ کسی شکایت یا تنازع سے متعلق ہے، تو تنظیم کو معیاری جواب فراہم کرنے میں 14 دن لگ سکتے ہیں۔ اگر کمپنی کو مزید تحقیقات کرنے کی ضرورت ہو تو اس مدت کو 30 دن تک بڑھایا جا سکتا ہے۔